Ein toller Stellplatz,super nettes Personal.Ein Ort zum Wohlfühlen und Entspannen. No Ansonsten ,wir kommen gerne wieder. Liebe Grüße
Juni 2026 - Rolf K.
Heerlijke grote plek aan het veluwemeer, met eigen watertappunt
Mei 2026 - diana d.
Der freundliche Empfang, die Lage direkt am Strand
Mei 2026 - Karlheinz A.
Mooie camperplekken aan het water.
Mei 2026 - Hans S.
Mooie plek met mooi uitzicht op de haven. Rustig en 's nachts heerlijk stil. Mooi dichtbij opwekking!
Mei 2026 - Martin G.
Mooie rustige plek. Schaduw door bossage
Mei 2026 - R. B.
Vriendelijk ontvangst en een perfect restaurant met vriendelijke bediening.
Mei 2026 - D.
Gut 😃
Mei 2026 - Susanne K.
Mooie omgeving. Alles op afstand wel goed te doen met de fiets.
Mei 2026 - Angela v.
Trotz des schlechten Wetters war alles super.
Mei 2026 - Johanna B.
Landschaftlich geht es kaum schöner
Mei 2026 - Daniela B.
Die sehr freundliche Kollegin
Mei 2026 - K.
Schöner großer Wohnmobilstellplatz
Mei 2026 - Martina P.
Sehr nette Gastgeber. Schöner Stellplatz.
Mei 2026 - Markus S.
Mooi rustig plekje aan kopsekant van de haven.
Mei 2026 - Desiree V.